Thought Catalog

Perhaps The Most WTF Wedding Dress Ever

  • 0

Obviously, what we have here is a dress fashioned to look like a two to three foot-long vagina, and I guess… it’s feminist, at least according to urlybits, although I wouldn’t be able to explain exactly how. I’m not sure where this originally came from but, oh yeah – I was leaving anyway. I’m suddenly overcome with the need to stop looking at the internet. I’m going to bed. See you guys tomorrow. TC mark

via Buzzfeed

More from Thought Catalog

Thought Catalog Videos


    • http://www.facebook.com/profile.php?id=1712117106 Jocelyn 'Cherry Bomb' Duncan

      Why has this happened?

      • SaraJane

        this is what happens as we get closer to 2012 lol

    • anonymous

      :'(

    • Aelya

      what the fuck….

    • what

      NO

    • cecile

      Can’t even begin to imagine what the groom’s suit would look like.

      • http://www.facebook.com/taylor.pape Taylor Pape

        I hope it has a giant penis.. and when they announce them man and wife he inserts the penis on his suit into her dress vagina.

    • Samantha DeHart

      This is insane! As if ANYONE would EVER WEAR that! LOL x) – it sure would turn some heads though that’s for sure but no on a serious note! Who in the world made THAT!? I’d love to know and WHAT they are on? Cuz seriously IT is BEYOND Tacky!!!!

      • BRO

        bro…

    • Alexandria Adair

      Haha….I think it’s pretty funny. I’m going to assume this is a response to the idea that a woman wears a white dress to represent her purity, which she maintains until it’s acceptable to give it away (to her husband, and no one else). Having a huge vagina attached to it kinda defeats that idea that a woman is “chaste” or “pure” and reminds everyone that she does, indeed, have a vagina – and uses it, freely, when she likes! 

      • SaraJane

        “uses it, freely, when she likes!” – LOL

      • Matt Putney

        Yeah, I’m going with that one. Especially because this picture looks like it was taken in an art gallery. Not a bad concept, if that was the intention.
        I just really fucking hope no one actually wore it…

    • amie j.amouremeelea

      i can’t even say its art. 

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=1363230138 Michael Koh

      This turns me off 

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=1363230138 Michael Koh

      This turns me off 

    • Sushil Kumar Adlakha

      sheer & absolute nonsense with a capital ‘ N ‘

    • http://profiles.google.com/btlcs90 syahmi azri

      cant imagine me wearing that on my wedding. pretty funny though
       forward 5 years and my son will ask me what am i wearing as he go through the wedding album. haha

    • http://maxwellchance.wordpress.com Duke Holland of Gishmale

      I still can’t find the clitoris. 

    • Mr Shankly

      Anyone who wore this would look like a right cunt.

    • http://ethecofem.com Bema

      Wedding night and wedding dance have been united.

    • Elle

      Haha the URL
      “here-is-a-vagina-wedding-dress”

    • MBA

      Maybe  its just a vagina-pin?

    • cass

      Something Lady Gaga would wear on her wedding day, perhaps?

    • Anonymous

      tinyurl.com/24n4nqb

    • http://diaryofafreakinrican.com/ Debbie

      Here’s a vagina CAKE to go with the vagina wedding dress! 

    • Chris

      gives a whole new meaning to “such a pussy”

      though if i was a chick.. id totally wear it on my wedding day.. just sayin i like to be unique

    • Danablu

      The funny part is they made a hymen on the vagina.

      • Apaller

        well it’s a wedding dress, so the vagina must have a hymen intact! purity is very important

      • Apaller

        well it’s a wedding dress, so the vagina must have a hymen intact! purity is very important

    • Do your research.

      This was a piece of work at the Glasgow School of Art summer exhibition. Clearly no-one has made this to be worn. I wouldn’t say I’m big on looking into what art ‘means’ but surely everyone jumping on this and screaming ‘ew, gross’ is about as immature as laughing when someone says vagina.  

    • Aniglobe

      puts a new slant on the ol’ classic Jane Morgan ditty…  ‘the hairs of her mickey… hanging down to her knees…

    • http://anatomy-uk.com/2012/08/01/hazel-moore/ Hazel Moore « Anatomy UK

      […] on Thought Catalog] Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like […]

    blog comments powered by Disqus